26 Nisan 2012 Perşembe

Sanatçı kaprisi mi, yazı işleri şefliğine soyunmak mı?

Esin’de bir kapris, bir kapris sormayın. Neymiş efendim 23 Nisan mutfak etkinliğini yazmışım ama bir tane bile folklor ve dans kıyafetleri ile çekilmiş resmini haberin içine koymamışım. Ünlü olmanın kaprisi midir, -zira tüm arkadaşları ile ulaşabildiği tüm sosyal medyada paylaştı- yoksa yazı işleri şefliğine mi soyundu anlayamadım.

Bana sürekli o günkü programımı anlatmışsın, neden törenimin resimlerine de yer vermedin diyor. Valla pes, Esin bu ince detayları yakalayabildiğine göre, geleceğin cevval bir gazetecisi yetişiyor diyebilirim.

Benimle mutfak etkinliğine gittiğinden beri büyüyünce öğretmen de olmak istiyor, gazeteci de... Eskiden sadece öğretmen olmak istediğini söylerdi. Öğretmenine biraz aşık da... Esengül Hanım deyince akan sular duruyor. Bu vesile ile ben de öğretmenini çocukları etkinliklere bu kadar güzel hazırladığı için tebrik ederim.

Esin’i de susturmak için tören resimlerini de koyuyorum bloguma...

1 yorum:

  1. Sanatçı kaprisi diyelim. O kadar danslar içi çalışt, aylarca ritmi, hareketleri ezberledi, koca güde sadece mutfak çekimleriyle ilgili resimleri görünce, ne yani sabahki etkinlik boşa mı gitti dedi.

    YanıtlaSil