21 Mart 2012 Çarşamba

41 kere maşallah


Kadınlar birbirlerine yardım ediyor. Nasıl mı? Fite projesi ile... Dermalogica da Fite logolu her ürünü ile 1 dolarlık bir destek veriyor. Hatta güzel bir çalışma yapmış ve Fatma Nilgün Meral ile güç birliği yaparak Kırkbir Güçlü Kadın’ı kitaplaştırmış... Bu kadınlar hep bir ağızdan “Biz Şarap Gibiyiz”diyor. Kimler derseniz birçoğu kendilerine hayran olduğum güçlü kadınlar... Kimler ve neler demişler diye merak ediyorsanız...

Alev Evliyaoğlu
TV Programcısı / Estetik Direktör
“Fiziğimin sırrı hep merak edildi. Başkalarının sorunlarına duyarlı olmam ‘Sen gerçek olmayacak kadar iyi ve güzelsin, ne kadar samimisin’ şeklinde itiraz bile gördü. Oysa ben sadece davrandım; imkansız gibi görünse de başkalarının mutluluğu benim hayatımı çoğalttı.”

Aslı Kuseyiroğlu
İş Kadını
“Yaşamdaki olumsuzlukları tebessümle uğurlayabiliyorum artık...”

Ayfer Karamani
Seramik Sanatçısı
“Çamura duyduğum sevgi, beni içimdeki insan sevgisini daha da çoğaltmaya yöneltti.”

Berna Tokar
Cemiyet Hayatından Bir Yaşam Havarisi
“Güzel bir evlilik yaşadım. Bugün dostlarım, çocuklarım ve torunlarımla, edecek sözü olan, çok mutlu bir insanım.”

Başak Gürsoy
Manken / İş kadını
“Türkiye’de bir ilki başlattım. Mankenlik meslek olarak kabul gördü. Çok insan bu işten ekmek yedi. Bu iç huzur bana yeter...”

Canan Göknil
Tasarımcı
“Güçlü bir ailenin kızı olmama rağmen bugün geldiğim noktayı kırnaklarımla kazıdım...”

Donatella Piatti
Eğitmen / Gezgin / Yazar
Kimseyi, hiçbir şeyi terk etmemiş; sevdiğini yitirdiği bu ülkeyi bile...

Demet Şarlak Ozaner
M.Ü. Sağlık Bilimleri Fak. Öğr. Gör.
“Zorluklar insanı şarap gibi yapıyor. Ben bu hayatımdaki zorluklardan çok şey öğrendim...”

Elif Onat
Öğretim Görevlisi
“Hayat, geleni karşılama sanatıdır. Ben bunu öğrenmiş bir kadınım...”

Feryal Dere
Reklamcı-Yönetici / Gezi Yazarı / Futbol Yazarı
“Antideprasan yerine içimdeki aşkı korudum...”

Figen Batur
Tasarımcı / Köşe Yazarı / Gezgin
“Bütün işlerimi severek yapıyorum. Bu sevgi dış görünüşüme de yansıyor...”

Funda Sanlıman
Menajer
“Seçimleri bana ait olan hayatımın sınavı sanırım sabır. Tanıyanlar; ‘Sen şu hayatta bu sınavı geçtin’ diyor...”

Gönül Yazar
Sanatçı
“Dolu dolu yaşanmış bir ömür... Bol alkışla geçen yıllar... Ben mutlu bir kadınım...”

Gül Dürüst
Cemiyet Yaşamından Şık Bir Portre
“Sanıldığı kadar kolay bir hayatım olmadı ama hoşgörülü ve olumlu yaklaşımımla hayatta çok şey kazandım...”

Gülay Şenocak
O Hala Akademili / Ressam
“Aile kavramının önemine fazlasıyla inandım. Çok mutlu bir anne ve şanslı bir eşim.”

Gülben Gönülden
Tasarımcı
“Keşkelerle Yaşamıyorum...”

Handan Öztürk
Yönetmen / Yazar
“En etkili yaşam toniğim yaratıcılığım...”

Hadiye Güner
Tasarımcı
“MFÖ’nün hayat vokallerinden biriyim.”

Hayat Alemdar
Tasarım Ustası / Çılgın Kasap
“Yaşam enerjim gençlik yıllarımdan hiç farklı değil...”

Prof. Dr. İnci Yıldız
KAÇUV Başkanı
“Hasta bir çocuğun göz pınarlarındaki sevinç benim en güçlü yaşam kaynağım...”

Itır Esen
Oyuncu
“Teşekkürüm var hayata, hayatımdaki bütün insanlardan yana...”

Jale Sancak
Yazar
“Sadece kendi izimin peşinden gittim...”

Jale Yılmabaşar
Sanatçı
“Başarılı kadın yalnızdır ve bedel öder ama hele ki sanatçı iseniz bu bedele değer. Çünkü sanatınızın getirisini başka ne verebilir ki?”

Latife Tekin
Yazar
“Son sözü daima kalp aklım söylüyor...”

Leman Sam
Sanatçı
“Toprak anayım ben, suyla beslenen ve kocaman olan, çoğalan, kucaklayan...”

Lüset Bayer
Tasarımcı
“Gençlik yıllarıma göre çok daha hoşgörülü ve yumuşak bir kadın oldum...”

Meral Biçer
İş Kadını
“Sitem etmeyi bıraktım; ‘asla’ demeyi unuttum, pişmanlık duygusu yaşamıyorum...”

Merve İldeniz
Bir Doğa Havarisi
“Doğalım...”

Melike Külahçı
Plastik Cerrah
“Kendime önem verir, her konuda özen gösteririm.”

Nebahat Çehre
Oyuncu
“Yüzümdeki çizgileri seviyorum. Estetiğe karşı değilim ama birbirine benzeyen kadınlardan biri olmak istemem...”

Nermin Bezmen
Yazar / Cemiyet Hayatından Şık Bir Portre
“Sadece dilediğim durakta indim...”

Nilgün Belgün
Oyuncu
“Sevilen bir kadının ışığını hiçbir neşter veremez...”

Nilgün Ertuğ
İş Kadını
“Kötü üzümden iyi şarap olmaz dediğiniz gibi, bir kadının sırrı ise kendine yaptığı yatırıma eşittir...”

Selda Alkor
Oyucu
“Bol ödüllü hayatımda yaşlanmadım, yaş aldım...”

Sibel Kasapoğlu
Balerin / Koreograf
“Hayatımın odak noktası sanat...”

Sibel Savacı
Manken / İş Kadını (3es Ajans Sahibi)
“Bir kadının cebindeki farkındalıklar önemli diye düşünüyorum...”

Şule Akoğlu
Oyuncu
“Lezzet duraklarım var içinde kaybolup dans ettiğim. Hüznüm bile eğlendirebiliyor beni artık...”

Yasemin İnceoğlu
Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğr. Üyesi
“Ötekiyle empati kurarak yaşamak, hayat felsefem.”

Zeliha Berksoy
Oyuncu
“Hayatımda sanat hep oldu ve olacak...”

Zeliha Midilli
Gazeteci / Yazar
“Hayata karşı merakımı, hevesimi ve iştahımı hiç kaybetmedim...”

Zerrin Arbaş
Oyuncu
“Doğduğum gün tanıştığım ölüm bende tevekkül duygusunu geliştirdi; az şey mi?”

Son söz Fatma Nilgün Meral’in...
Bir kadına bir balık verin bir gün yer; bir kadına balık tutmayı öğretin bir ömür boyu ailesi ve arkadaşları ile birlikte yer... Ya bu kadın balık tutmayı biliyorsa ama olta alacak parası yoksa?

Bugünün ardından ben Funda Çamözü kadınların bol bol balık tutmasını diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder