13 Mart 2012 Salı

Göğsünden vurulan kadınlar


Estēe Lauder’den bir bülten geldi. İlk önce anlamlandıramadım bültenin içindeki resimlerde neden pembe renkli bir kurdelenin dolaştığını. Resmi büyüttüğümde nedeni ortaya çıktı. Meme kanserine dikkat çekiyorlardı.

Ürünlerine taktıkları pembe aksesuarlarla Meme Kanseri Bilinçlendirme (MKB) Kampanyası’na işaret ediyor Estēe Lauder. “Pembe Kurdele. Tak. Paylaş.” diyor. Bir yandan da meme kansersiz bir dünya için destek vermeye davet ediyor. Kampanyalarının bir çığ gibi büyümesini yürekten dilerim.
Tabi bu konuda bir de Meme Vakfı (MEVA) var biliyorsunuz. Onlar da “Farkındayım. Korkmuyorum” diyorlar.

Vakfın http://www.memekanseri.org/ sitesinde bir de açıklama yapmışlar “Göğsünden vurulan kadınlar” başlığı altında. Her 9 kadından birinin meme kanseri ile tehdit edildiğini, Avrupa’da her yıl yaklaşık bir milyon kadının meme kanseri nedeni ile tedavi gördüğünü belirtiyorlar. Dünyada her 3 dakikada bir kadın bu hastalığa yakalanıyor. Ve ne yazık ki, her 11 dakikada bir kadın, bu yüzden hayatını kaybediyor. 

Bu sebeple 22-23 Ekim’de pembe kurdele takacağım.

Ve http://www.memekanseri.org/  sitesine bakacağım yapabileceğim başka neler var.

Bu günün ardından… Ben Funda Çamözü, MEVA’yı destekliyorum.
21 Eylül 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder