13 Mart 2012 Salı

İlginç isimler


Bebeklere isim koyarken hep bir şeylerden etkilenildiğini düşünmüşümdür. Benim oğluma ismini koymamda annem etkili oldu örneğin. İlk çocuğunun adının torununda yaşamasını istediğinden ben de kabul ettim.
Benim ismimin hikayesi ise enteresan. İki yıl boyunca Songül, Sonay, Manolya gibi çeşitli isimler koyup sonra vazgeçen ailem 4 yaşındaki ablamın isteğini kıramamış ve “Funda”ya karar vermişler. Soyadın hikayesi daha da ilginç. Rivayete göre soyadı kanunu çıktığında dedem bölgedeki tek Jeep’ten etkilenmiş ve Jeep olmasını istemiş ama isim nüfus müdürlüğünün azizliğine uğramış ve Şip olmuş. Çamözü ise bana evlik müessesesinin bir neticesi. Dedim ya bir şekilde bir etki var.
Bu günün ardından… Ben Funda Çamözü, herkese birbirinden güzel isimler diliyorum.
Aşağıda daha da ilginç isimler bulacaksınız… Yorumsuz…
Nüfus Müdürlüğü’nden alınan komik isimler
Okşa Bırak
Ayşe Donsuz
Kaymak Bal
Rütü Düzer
Eyüp Sazan
Çetin Ceviz
Kurban Etyemez
Keleş Koyun
Yaprak Döner
Yağmur Sağnak
Turgut Tatlımuhallebici
Olgun Portakal
Güven Kurtul
Yosma Alver
Selma Veren
Dünya Malıdüzdür
Şeyime Gündoğdu
Jandarma Kızkaçıran
İncil Tevrat
Fikri Faiz
Hayati Kopya
Behçet Becerir
Sabit Ayar
Nazik Emer
Aman Vermez
Döndü Yandanverir
Kaya Bilir
Yeter Yalama
Oya Bilir
Satılmış Dönekoğulları
Fatma Donukara
Kibar Zorba
Halim Harap
Necati Yenge
Ramazan Öldürür
Vesile Aybaşı
Ahmet Yavşar
Nadir Verir
Erdem Damızlık
Aytekin Kıllıbacak
Türkan Romantik
Gülşen Motor
Recep Düdükçü
Cafer Yalar
Oktay Dolmasever
Aziz Çubukuzun
Huriye Delengeçer
Fahrettin Kalkmaz
Duran Tekerlek
Döndü Verdi
Satılmış Sevgi

27 Ekim 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder