13 Mart 2012 Salı

Kadınların başarısı bana gurur veriyor


Sabah haberlerinde dinliyordum. Dinliyordum ama bakmıyordum televizyona. Kars’ın Merkez Çakmak Köyü’nden çıkıp Karayip Adaları’nda Dünya Boks Şampiyonası’nda birinciliği göğüslemiş Gülsüm. Ailesinde annesi ve yengesi hariç herkes boksörmüş. İlk kez böylesine büyük bir prim alıyormuş. Kazandığı primle de bir hayali varmış. Kars’ta bir çiftlik kurmak.

Açıkçası bir dünya şampiyonun böylesine mütevazi bir hayali olmasında bir gariplik vardı. Futbolda, basketbolda böylesine büyük primlerle lüks villalar, katlar, yatlar alabilen sporcular nerede Gülsüm nerede diye düşündüm gayri ihtiyari. Evet, gariplik tam da buradaydı. Ülkesini yurtdışında temsil edecek kadar ülkesinin kendisine güvendiği Gülsüm’ün hala bu ülkede kendine ait bir evi yoktu.
Olabildiğince mütevazi ve o kadar da samimi bir şekilde hayallerindeki çiftlikten bahsediyordu. O ana kadar sadece dinlediğim bu haberde habere konu olan Gülsüm ilgimi çekti. Merak ettim nasıl biri diye… Bir yandan da yaptığı spordan dolayı erkekleşmeye başlamış bir yüz ve vücut göreceğimi düşünüyordum televizyon ekranına başımı çevirirken. Ama yanılmışım. Dünya güzellik yarışmasında dereceye girebilecek kadar güzel bir kadındı Gülsüm. Hani şu “bir içim su” diyeceğiniz bir güzellik hakikaten. Yüreği de güzel anladığım kadarıyla.

Gülsüm’ün Karayip Fethi bana gurur verdi. Keyfimi yerine getirdi sabah sabah. Biraz daha yakından tanıyayım diye internetten de okudum. İlginizi çekeceğini düşünerek sizlerle de paylaşıyorum.

Bu günün ardından… Ben Funda Çamözü, Gülsüm’e bol ödüllü bir gelecek diliyorum.

http://www.hurriyet.com.tr/spor/amatorsporlar/15836300.asp
24 Eylül 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder